Testar funktionalitet med ite text i rutan för meddelanden vi kan lägga ut ovanför forumet.

Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384

Dusk??

Övriga diskussioner.
Användarvisningsbild
binsweden
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 92
Blev medlem: 08 jan 2012, 20:12
Började med grodor år: 2012
Ort: Markaryd

Dusk??

Inlägg av binsweden »

jag bara undrade om allt är ok med Dusk nu?..dvs. att det går att beställa av han och att han skickar sakerna utan att man behöver vänta veckor/månader..
jag har för mig att jag har läst att det varit sjukdom med mera som strulat till det innan.
mvh Crille
mina kreatur..
grodor 2:1:5
Jungfrugeckos 0:3:0
bondkatt 0:1:0
hund 1:0:0(gammal o skabbig)
sambo 0:1:0(gammal o skabbig)
dammråttor 0:0:100(förökar sig som aldrig förr)

ha en bra dag
mvh Crille
Användarvisningsbild
StyrbjörnK
Tidigare SDS-medlem
Tidigare SDS-medlem
Inlägg: 140
Blev medlem: 05 mar 2013, 20:07
Började med grodor år: 2012
Ort: Kungsbacka

Re: Dusk??

Inlägg av StyrbjörnK »

Jag beställde av honom veckan innan påsk och då fick jag mina varor levererade på två dar. Har dock inte fått några svar på mina mail som jag skickat honom nu under veckan, men det har ju varit påsk och han har nog inte kollat dem helt enkelt.
Användarvisningsbild
binsweden
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 92
Blev medlem: 08 jan 2012, 20:12
Började med grodor år: 2012
Ort: Markaryd

Re: Dusk??

Inlägg av binsweden »

tack för svaret..
då testar jag en beställning.. :D
mina kreatur..
grodor 2:1:5
Jungfrugeckos 0:3:0
bondkatt 0:1:0
hund 1:0:0(gammal o skabbig)
sambo 0:1:0(gammal o skabbig)
dammråttor 0:0:100(förökar sig som aldrig förr)

ha en bra dag
mvh Crille
HåkanP
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 879
Blev medlem: 21 jul 2010, 21:42
Började med grodor år: 2010
Ort: Kallhäll

Re: Dusk??

Inlägg av HåkanP »

Beställde på Annandage påsk och minna saker skickades dagen efter.
Sen ska ju posten in och förstöra så jag har (förhoppningsvis) sakerna i morgon.
Pinsammt av posten att det ska 6 dagar att skicka över Stockholms ena sida till den andra...

/Håkan
"Time flies like an arrow
Fruit flies like bananas"
Skriv svar

Återgå till "Övrigt"