Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Grodresa till Sydamerika
Re: Grodresa till Sydamerika
Vilken tid på året är det bäst att åka?
-
LarsÖ
- SDS-hedersmedlem

- Inlägg: 978
- Blev medlem: 16 nov 2008, 16:17
- Började med grodor år: 1960
- Ort: Vallentuna
Re: Grodresa till Sydamerika
Sydamerika är stort. Vilken del tänker du på?
/LarsÖ
/LarsÖ
Bort bärs dina fränder
Bort börs du även
Men ett jag vet som aldrig bär sig:
Räkfiske i Röda Havet
Bort börs du även
Men ett jag vet som aldrig bär sig:
Räkfiske i Röda Havet
Re: Grodresa till Sydamerika
Panama
-
HåkanP
- SDS-medlem

- Inlägg: 879
- Blev medlem: 21 jul 2010, 21:42
- Började med grodor år: 2010
- Ort: Kallhäll
Re: Grodresa till Sydamerika
Harald Divossen sa ju att vid östkusten på Costa Rica kunde man alltid se grodor men västkusten hade torrperioder du inte kunde se eller höra en endaste.
Panama är ju grannlandet och det är högsommar i Costa Rica nu. Sommaren varar december-april.
/Håkan
Panama är ju grannlandet och det är högsommar i Costa Rica nu. Sommaren varar december-april.
/Håkan
"Time flies like an arrow
Fruit flies like bananas"
Fruit flies like bananas"
- FrankD
- Styrelse

- Inlägg: 4801
- Blev medlem: 01 feb 2008, 22:31
- Började med grodor år: 2007
- Ort: Umeå
- Kontakt:
Re: Grodresa till Sydamerika
Vi frågade Harald när vi skjutsade honom till Arlanda vilket resmål han skulle rekommendera åt nybörjare. Han tyckte att både Costa Rica och Panama var bra men som man skulle behöva välja var det Panama han rekommenderade.
Frank – min pilgiftsida – fler fotografier