Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
www.frogfarm.se
- mats_wikstrom
- SDS-medlem

- Inlägg: 401
- Blev medlem: 30 jun 2011, 08:18
- Började med grodor år: 2004
- Ort: Helsingfors
Re: www.frogfarm.se
som sagt på fb, toppensnyggt... men jag fick stränga order på att mina rarier inte får sprida sig ur biblioteket... mmm kanske man kan utvidga konceptet bibliotek måhända...?
- Frogfarmer
- SDS-medlem

- Inlägg: 111
- Blev medlem: 04 okt 2009, 00:11
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Falkenberg
- Kontakt:
Re: www.frogfarm.se
Uppdaterad
- Frogfarmer
- SDS-medlem

- Inlägg: 111
- Blev medlem: 04 okt 2009, 00:11
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Falkenberg
- Kontakt:
Re: www.frogfarm.se
Gå gärna in och kolla på mina senaste nyförvärv. Helsköna=)
- Frogfarmer
- SDS-medlem

- Inlägg: 111
- Blev medlem: 04 okt 2009, 00:11
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Falkenberg
- Kontakt:
Re: www.frogfarm.se
Har lagt ut en film på mina grodor och deras utrymme i huset.
Dessutom lite nytt på http://www.frogfarm.se
Dessutom lite nytt på http://www.frogfarm.se
- JMild
- SDS-medlem

- Inlägg: 622
- Blev medlem: 30 mar 2012, 21:15
- Började med grodor år: 2012
- Ort: Sollentuna
Re: Sv: www.frogfarm.se
Fantastisk samling! Ensing och Huallaga är klara kandidater om jag någon gång ska utöka
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
-
HåkanP
- SDS-medlem

- Inlägg: 879
- Blev medlem: 21 jul 2010, 21:42
- Började med grodor år: 2010
- Ort: Kallhäll
Re: www.frogfarm.se
Tycker det var en imponerade ordning och reda! För att inte tala om alla fina terrarium.
0:55 in i filmen, är det en stor Vriesea splendens något? Den såg väldigt hög ut.
0:55 in i filmen, är det en stor Vriesea splendens något? Den såg väldigt hög ut.
"Time flies like an arrow
Fruit flies like bananas"
Fruit flies like bananas"
-
niake
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 22
- Blev medlem: 09 feb 2011, 20:23
- Började med grodor år: 2011
- Ort: Västerås
Re: www.frogfarm.se
Trevlig film .. Fin samling grodor du har ..
- MarcusL
- Styrelse

- Inlägg: 905
- Blev medlem: 16 okt 2010, 17:13
- Började med grodor år: 2010
- Ort: Vänersborg
Re: Sv: www.frogfarm.se
Finfin film! Tack för att du delar 
- Frogfarmer
- SDS-medlem

- Inlägg: 111
- Blev medlem: 04 okt 2009, 00:11
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Falkenberg
- Kontakt:
Re: www.frogfarm.se
Tackar för visat intresse samt de uppmuntrande orden.
Det är tyvärr inte varje dag allt är i sin ordning. Men av nån anledning har ordningen blivit bättre ju fler burkar jag skaffat.
Det är tyvärr inte varje dag allt är i sin ordning. Men av nån anledning har ordningen blivit bättre ju fler burkar jag skaffat.
Re: www.frogfarm.se
Jättefint Henrik! Jag får passa mig så inte mina Ranitomeya Amazonica ser detta och drabbas av hemlängtan 