Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
God Jul och Gott Nytt Grodår
God Jul och Gott Nytt Grodår
Vill önska alla vänner på forumet, i synnerhet SDS-medlemmar, en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År.
Förhoppningsvis blir 2013 ett minst lika framgångsrikt år för det allmänna pilgiftintresset och för Sällskapet som det snart gångna året varit.
/Thomas/
Förhoppningsvis blir 2013 ett minst lika framgångsrikt år för det allmänna pilgiftintresset och för Sällskapet som det snart gångna året varit.
/Thomas/
mvh Thomas
Pilgift har en paus men det finns:
1.2.0 Sternotherus carinatus, "Razorback musk turtle"
0.0.3 Triturus pygmaeus, "Iberisk Marmorsalamander"
samt vattenagam, diverse Tarantellor och en gecko.
Pilgift har en paus men det finns:
1.2.0 Sternotherus carinatus, "Razorback musk turtle"
0.0.3 Triturus pygmaeus, "Iberisk Marmorsalamander"
samt vattenagam, diverse Tarantellor och en gecko.
- FrankD
- Styrelse

- Inlägg: 4801
- Blev medlem: 01 feb 2008, 22:31
- Började med grodor år: 2007
- Ort: Umeå
- Kontakt:
Re: God Jul och Gott Nytt Grodår
Tack så mycket - jag önskar dig och alla andra på det här trevliga forumet detsamma!
Frank – min pilgiftsida – fler fotografier
- MarcusL
- Styrelse

- Inlägg: 905
- Blev medlem: 16 okt 2010, 17:13
- Började med grodor år: 2010
- Ort: Vänersborg
Re: Sv: God Jul och Gott Nytt Grodår
Grod jul till er alla!
- PatrikNo
- Inlägg: 1012
- Blev medlem: 17 jul 2012, 14:18
- Började med grodor år: 2012
- Ort: Uppsala
- Kontakt:
Re: God Jul och Gott Nytt Grodår
God jul och gott nytt grodår!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
/Patrik
- AndersB
- SDS-medlem

- Inlägg: 121
- Blev medlem: 14 sep 2008, 22:03
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Åkersberga
Re: God Jul och Gott Nytt Grodår
God Jul och gott nytt år!!
Hoppas alla får många smågrodor framöver!!
Anders Burebo (mini08)
Hoppas alla får många smågrodor framöver!!
Anders Burebo (mini08)
-
DanielN
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 55
- Blev medlem: 01 jul 2011, 23:33
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Stenungsund
Re: God Jul och Gott Nytt Grodår
God jul och gott nytt!! /Daniel
-
BjörnX
- SDS-medlem

- Inlägg: 15
- Blev medlem: 17 nov 2012, 11:21
- Började med grodor år: 2012
- Ort: Nävekvarn
Re: God Jul och Gott Nytt Grodår
G(r)od Jul till er alla.