Gjorde en beställning! Fick mail och paypalade in pengar, sedan inte ett ljud........har stött på några ggr via mail. För att få bekräftelse på betalning, men utan svar tyvärr.
Nån som vet vad han håller på med ?
Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Ben's, ingen kontakt. Nån mer ?
- Froggyboy
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 447
- Blev medlem: 11 nov 2011, 08:47
- Började med grodor år: 2011
- Ort: Skoghall
- Kontakt:
Ben's, ingen kontakt. Nån mer ?
/Mattias
Re: Ben's, ingen kontakt. Nån mer ?
Det har de senaste 2 veckorna varit generalknas i mail-konversationen med Bens Jungle.
2 av 3 mail från mig har aldrig nått Ben, och ungefär samma sak har gällt i riktningen från Ben till "Sverige", och jag har skickat mååånga mail.
Det säkra sättet just nu är att ringa Ben!
2 av 3 mail från mig har aldrig nått Ben, och ungefär samma sak har gällt i riktningen från Ben till "Sverige", och jag har skickat mååånga mail.
Det säkra sättet just nu är att ringa Ben!
"Först tänka, sedan prova, sedan göra jag om!"