Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Bladlöss!
- PittoresktMangel
- SDS-medlem

- Inlägg: 1239
- Blev medlem: 17 dec 2008, 18:42
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Bro
Bladlöss!
Då Hulteke startade en tråd om hoppstjärtarnas resa till Sthlm så tänkte jag starta en "bladlus-tråd". På bilderna nedan ser ni hur långt den ena kulturen har kommit. Och den kommer växa på sig en del till den 28/2. Hoppas det uppskattas. Om ni kollar riktigt noga kan man till och med se några bladlöss. 
Grodor och huggormar
Re: Bladlöss!
Jajamensan, det sitter några stycken bladlöss och glor
.
mvh Thomas
Pilgift har en paus men det finns:
1.2.0 Sternotherus carinatus, "Razorback musk turtle"
0.0.3 Triturus pygmaeus, "Iberisk Marmorsalamander"
samt vattenagam, diverse Tarantellor och en gecko.
Pilgift har en paus men det finns:
1.2.0 Sternotherus carinatus, "Razorback musk turtle"
0.0.3 Triturus pygmaeus, "Iberisk Marmorsalamander"
samt vattenagam, diverse Tarantellor och en gecko.
- PittoresktMangel
- SDS-medlem

- Inlägg: 1239
- Blev medlem: 17 dec 2008, 18:42
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Bro