Ut med håven och bjud djuren på "sillbord"
Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Glad midsommar
-
Skrot-Nisse
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 245
- Blev medlem: 05 mar 2012, 09:50
- Började med grodor år: 1981
- Ort: Kinna
Glad midsommar
Glad midsommar på er froggers
Ut med håven och bjud djuren på "sillbord"
Ut med håven och bjud djuren på "sillbord"
Det blir lättare med ett namn.
Så det får bli Skrot-Nisse istället.
Vadå hamster?
Med den kan man ju bygga en ......
Så det får bli Skrot-Nisse istället.
Vadå hamster?
Med den kan man ju bygga en ......
- FrankD
- Styrelse

- Inlägg: 4801
- Blev medlem: 01 feb 2008, 22:31
- Började med grodor år: 2007
- Ort: Umeå
- Kontakt:
Re: Glad midsommar
Jag kom precis in igen med håven full. Just nu svävar det otroligt mycket smått i luften. Kan bara rekommenderas.Toth skrev:Glad midsommar på er froggers![]()
Ut med håven och bjud djuren på "sillbord"
Glad midsommar på dig (och alla andra) med!
Frank
Frank – min pilgiftsida – fler fotografier
- MarcusL
- Styrelse

- Inlägg: 905
- Blev medlem: 16 okt 2010, 17:13
- Började med grodor år: 2010
- Ort: Vänersborg
Sv: Glad midsommar
Glad midsommar 
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
- JMild
- SDS-medlem

- Inlägg: 622
- Blev medlem: 30 mar 2012, 21:15
- Började med grodor år: 2012
- Ort: Sollentuna
Re: Glad midsommar
Glad midsommar!