Har försökt få kontakt med dom men inget svar, finns dom kvar????
Jag har mailat och ringt dom ett antal gånger, både i tid och otid.
Någon som vet något?
Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Grodor och foder
-
Finnw
- SDS-medlem

- Inlägg: 880
- Blev medlem: 13 feb 2012, 04:40
- Började med grodor år: 2012
- Ort: Bollebygd
Grodor och foder
Fd Parachanna.
-
MattiasS
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 787
- Blev medlem: 20 nov 2010, 18:52
- Började med grodor år: 2011
- Ort: Lima
Re: Grodor och foder
Beställde därifrån för ett par veckor sen. Fick då både svar och sakerna jag beställde.
- JMild
- SDS-medlem

- Inlägg: 622
- Blev medlem: 30 mar 2012, 21:15
- Började med grodor år: 2012
- Ort: Sollentuna
Re: Grodor och foder
Beställde också för ett par veckor sedan och fick det som utlovat. Har förvisso bara haft mailkontakt, aldrig försökt ringa...
-
PatrikO
- SDS-medlem

- Inlägg: 199
- Blev medlem: 30 mar 2008, 22:07
- Började med grodor år: 1995
- Ort: Ängelholm/Skåne
Re: Grodor och foder
Han kommer till malmö så du kan snacka med honom där.
-
Finnw
- SDS-medlem

- Inlägg: 880
- Blev medlem: 13 feb 2012, 04:40
- Började med grodor år: 2012
- Ort: Bollebygd
Re: Grodor och foder
Jo jag vet det. Tänkte närmast på om man ville köpa grodor, om man behövde beställa av han så dom fanns på plats och kolla lite priser så man vet hur mycket pengar man ska ha med sig.casparus skrev:Han kommer till malmö så du kan snacka med honom där.
Fd Parachanna.