Har ni träffats? Hade tänkt rulla ner ju!Parachanna skrev:Det var riktigt roligt att se er, trevligt sällskap och fina växter
Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Sambeställning och liten grodträff på Bästkusten
-
RicardH
- SDS-medlem

- Inlägg: 7208
- Blev medlem: 23 mar 2008, 23:01
- Började med grodor år: 2001
- Ort: Gränna, Sweden
- Kontakt:
Re: Sambeställning och liten grodträff på Bästkusten
______________________________________________________________________________
Medlem i NDS/SDS sedan 1991, (ordförande 2009-2014, 2021-2023)
Hulteke 2.0 handlar om ett grodrums tillblivelse.
En kort presentation av mig samt trådlänkar hittar du här!
Film från senaste Groddagen 18 mars hittar du här!
-
Finnw
- SDS-medlem

- Inlägg: 880
- Blev medlem: 13 feb 2012, 04:40
- Började med grodor år: 2012
- Ort: Bollebygd
Re: Sambeställning och liten grodträff på Bästkusten
Ledsen, men efter som vi inte visste när våra växter skulle komma blev det bestämt väldigt hastigt via pm till dom som hade beställt växter.Hulteke skrev:Har ni träffats? Hade tänkt rulla ner ju!Parachanna skrev:Det var riktigt roligt att se er, trevligt sällskap och fina växterMissade nog helt att ni bokat tid osv. Ja ja. Kul att det var kul. Är inte alls bitter!
Hade inte en tanke på att ta upp det på forumet
Men trevligt var det
Fd Parachanna.
-
PatrikO
- SDS-medlem

- Inlägg: 199
- Blev medlem: 30 mar 2008, 22:07
- Började med grodor år: 1995
- Ort: Ängelholm/Skåne
Re: Sambeställning och liten grodträff på Bästkusten
Ja va F## jag missa också träffen.... 
- MarcusL
- Styrelse

- Inlägg: 905
- Blev medlem: 16 okt 2010, 17:13
- Började med grodor år: 2010
- Ort: Vänersborg
Re: Sambeställning och liten grodträff på Bästkusten
De går fler tåg
Vi ska väl inte behöva beställa prylar för att kunna ses på en fika?
/Marcus
Vi ska väl inte behöva beställa prylar för att kunna ses på en fika?
/Marcus
-
PatrikO
- SDS-medlem

- Inlägg: 199
- Blev medlem: 30 mar 2008, 22:07
- Började med grodor år: 1995
- Ort: Ängelholm/Skåne
Re: Sambeställning och liten grodträff på Bästkusten
Nej beställa saker fixar jag mycket bra själv hehehe, men dricka kaffe och prata grodor med sig själv är inte lika kul.
-
Finnw
- SDS-medlem

- Inlägg: 880
- Blev medlem: 13 feb 2012, 04:40
- Började med grodor år: 2012
- Ort: Bollebygd
Re: Sambeställning och liten grodträff på Bästkusten
Vi får väl ta en grodträff här med lite grillning senare, då har jag fått igång ett par burkar till och grodor är beställda. Det finns även sängplatser till den som vill dricka något gott till det grilladecasparus skrev:Nej beställa saker fixar jag mycket bra själv hehehe, men dricka kaffe och prata grodor med sig själv är inte lika kul.
Fd Parachanna.
- MarcusL
- Styrelse

- Inlägg: 905
- Blev medlem: 16 okt 2010, 17:13
- Började med grodor år: 2010
- Ort: Vänersborg
Sv: Sambeställning och liten grodträff på Bästkusten
Ja de vore kul vi delar ju ett annat intresse 
-
Finnw
- SDS-medlem

- Inlägg: 880
- Blev medlem: 13 feb 2012, 04:40
- Började med grodor år: 2012
- Ort: Bollebygd
Re: Sv: Sambeställning och liten grodträff på Bästkusten
Det var väl inte ormhuvuden så då måste det vara whiskyManhandle skrev:Ja de vore kul vi delar ju ett annat intresse
Fd Parachanna.
-
Skrot-Nisse
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 245
- Blev medlem: 05 mar 2012, 09:50
- Började med grodor år: 1981
- Ort: Kinna
Re: Sambeställning och liten grodträff på Bästkusten
Bättre sent än aldrig
.
Idag lyckades jag ta mig till Finn för att hämta växter och akvarium.
Toknöjd med växterna jag fick, ett kanonbra initiativ detta.
Tack till samtliga inblandade, kör gärna en beställning till framåt sensommaren
Idag lyckades jag ta mig till Finn för att hämta växter och akvarium.
Toknöjd med växterna jag fick, ett kanonbra initiativ detta.
Tack till samtliga inblandade, kör gärna en beställning till framåt sensommaren
Det blir lättare med ett namn.
Så det får bli Skrot-Nisse istället.
Vadå hamster?
Med den kan man ju bygga en ......
Så det får bli Skrot-Nisse istället.
Vadå hamster?
Med den kan man ju bygga en ......
- MarcusL
- Styrelse

- Inlägg: 905
- Blev medlem: 16 okt 2010, 17:13
- Började med grodor år: 2010
- Ort: Vänersborg
Sv: Sambeställning och liten grodträff på Bästkusten
Den där N. fireball tricolor va riktigt snyggToth skrev: Bättre sent än aldrig.
Idag lyckades jag ta mig till Finn för att hämta växter och akvarium.
Toknöjd med växterna jag fick, ett kanonbra initiativ detta.
Tack till samtliga inblandade, kör gärna en beställning till framåt sensommaren
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2