Testar funktionalitet med ite text i rutan för meddelanden vi kan lägga ut ovanför forumet.

Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384

Utbud i Nürnberg?

Övriga diskussioner.
KennethN
Tidigare SDS-medlem
Tidigare SDS-medlem
Inlägg: 19
Blev medlem: 30 okt 2010, 15:24
Började med grodor år: 2011
Ort: Herrljunga

Utbud i Nürnberg?

Inlägg av KennethN »

Ska ner till Interzoo i Maj och som ganska "nybiten" på de här med Pilgift så undrar man ju givetvis om de finns några bra butiker i Nürnberg.
Någon som vet?
Mvh
Kenneth
Användarvisningsbild
osn
Inlägg: 343
Blev medlem: 11 maj 2009, 16:10
Började med grodor år: 2001
Ort: Höör
Kontakt:

Re: Utbud i Nürnberg?

Inlägg av osn »

Jag ska också ner till Nürnberg i sommar, fast till "grodfolk". Däremot har de inga djur kvar längre.
De syslar mest på med film/foto/resor.nu för tiden. Kan fråga dem ifall de känner ngn som drar upp mycket ungar där i trakten.

Dennis Nilsson
http://www.DartFrog.tk
Skriv svar

Återgå till "Övrigt"