Ska ner till Interzoo i Maj och som ganska "nybiten" på de här med Pilgift så undrar man ju givetvis om de finns några bra butiker i Nürnberg.
Någon som vet?
Mvh
Kenneth
Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Utbud i Nürnberg?
Re: Utbud i Nürnberg?
Jag ska också ner till Nürnberg i sommar, fast till "grodfolk". Däremot har de inga djur kvar längre.
De syslar mest på med film/foto/resor.nu för tiden. Kan fråga dem ifall de känner ngn som drar upp mycket ungar där i trakten.
De syslar mest på med film/foto/resor.nu för tiden. Kan fråga dem ifall de känner ngn som drar upp mycket ungar där i trakten.
Dennis Nilsson
http://www.DartFrog.tk
