Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Påskläsning
- tegnér
- SDS-medlem

- Inlägg: 402
- Blev medlem: 28 aug 2008, 14:50
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Uppsala
- Kontakt:
Påskläsning
Lite påskläsning om släktet Ranitomeya.
Är inte riktigt nöjd med sammandraget, men ni får blunda för hackigheten.
http://www.ibg.uu.se/digitalAssets/107/ ... arbete.pdf
Fredrik
Är inte riktigt nöjd med sammandraget, men ni får blunda för hackigheten.
http://www.ibg.uu.se/digitalAssets/107/ ... arbete.pdf
Fredrik
- RogerL
- SDS-medlem

- Inlägg: 841
- Blev medlem: 05 mar 2011, 20:50
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Uppsala
Påskläsning
Glimrande, tack. Roger
- jessi<a
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 27
- Blev medlem: 17 jan 2012, 01:51
- Började med grodor år: 2005
- Ort: söråker
Re: Påskläsning
Har hunnit till sida 9... Fortsätter inatt när jag är på jobbet...
-
HåkanP
- SDS-medlem

- Inlägg: 879
- Blev medlem: 21 jul 2010, 21:42
- Började med grodor år: 2010
- Ort: Kallhäll
Re: Påskläsning
Inget att be om ursäkt för, du har just utökat mina kunskaper om Ranitomeya släktet rätt rejält!teggner skrev:Lite påskläsning om släktet Ranitomeya.
Är inte riktigt nöjd med sammandraget, men ni får blunda för hackigheten.
http://www.ibg.uu.se/digitalAssets/107/ ... arbete.pdf
Fredrik
/Håkan
"Time flies like an arrow
Fruit flies like bananas"
Fruit flies like bananas"
-
DanielN
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 55
- Blev medlem: 01 jul 2011, 23:33
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Stenungsund
Re: Påskläsning
Snyggt
Bra gjort /Daniel
- MarcusL
- Styrelse

- Inlägg: 905
- Blev medlem: 16 okt 2010, 17:13
- Började med grodor år: 2010
- Ort: Vänersborg
Re: Påskläsning
Riktigt bra jobbat. Tack för att du delar med dig.
/Marcus
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
/Marcus
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
-
Skrot-Nisse
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 245
- Blev medlem: 05 mar 2012, 09:50
- Började med grodor år: 1981
- Ort: Kinna
Re: Påskläsning
Tack så hemskt mycket, väldigt matnyttigt.
Det blir lättare med ett namn.
Så det får bli Skrot-Nisse istället.
Vadå hamster?
Med den kan man ju bygga en ......
Så det får bli Skrot-Nisse istället.
Vadå hamster?
Med den kan man ju bygga en ......