Testar funktionalitet med ite text i rutan för meddelanden vi kan lägga ut ovanför forumet.

Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384

Nät

Terrariets utformning, teknik, ljus, värme, ventilation osv...
shubi
Inlägg: 14
Blev medlem: 26 sep 2010, 16:45
Började med grodor år: 2010
Ort: Stockholm

Nät

Inlägg av shubi »

Hej!
Vart får man tag i tätt nät för att slippa ha foderdjur springandes i lägenheten?
Har inte hittar något tillräckligt fint nät, myggnät är ju för grovmaskiga.


Mvh
Tomas
On the waves their voice carries on.
Användarvisningsbild
johan_86
Tidigare SDS-medlem
Tidigare SDS-medlem
Inlägg: 546
Blev medlem: 25 jan 2010, 20:26
Började med grodor år: 2011
Ort: Ängelholm

Re: Nät

Inlägg av johan_86 »

jag har ett nät som är extremt finmaskigt.. hur mycket behöver du
shubi
Inlägg: 14
Blev medlem: 26 sep 2010, 16:45
Började med grodor år: 2010
Ort: Stockholm

Re: Nät

Inlägg av shubi »

Perfekt!

Tar det i PM.
On the waves their voice carries on.
PelleB
Styrelse
Styrelse
Inlägg: 898
Blev medlem: 01 feb 2008, 09:33
Började med grodor år: 1980
Ort: Swe

Re: Nät

Inlägg av PelleB »

jag har också nät, massor
Skriv svar

Återgå till "Terrarium och teknik"