Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Höstens groddag
- FrankD
- Styrelse

- Inlägg: 4801
- Blev medlem: 01 feb 2008, 22:31
- Började med grodor år: 2007
- Ort: Umeå
- Kontakt:
Höstens groddag
Datumet för höstens grodhelg har nu fastställts till 23-24 oktober!
- PontusS
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 273
- Blev medlem: 03 dec 2008, 20:23
- Började med grodor år: 2009
- Ort: Ulricehamn
Re: Höstens groddag
Trevligt! Inskrivet i kalendern 
Re: Höstens groddag
Är plats fastställd också?
-
RicardH
- SDS-medlem

- Inlägg: 7208
- Blev medlem: 23 mar 2008, 23:01
- Började med grodor år: 2001
- Ort: Gränna, Sweden
- Kontakt:
Re: Höstens groddag
Ja. Allt pekar mot att det blir GôteLAborrrrg.
En liten arbetsgrupp smider planer och de ser väldigt spännande ut! Jag vill inte gå händelserna i förväg, men programmet kommer bli otroligt väl värt ett besök. Dessutom blir det under dagarna två, med ett vandrarhem som vi förbokar oss på så det blir mkt tid för grodsnack!
Läter det kul?
En liten arbetsgrupp smider planer och de ser väldigt spännande ut! Jag vill inte gå händelserna i förväg, men programmet kommer bli otroligt väl värt ett besök. Dessutom blir det under dagarna två, med ett vandrarhem som vi förbokar oss på så det blir mkt tid för grodsnack!
Läter det kul?
______________________________________________________________________________
Medlem i NDS/SDS sedan 1991, (ordförande 2009-2014, 2021-2023)
Hulteke 2.0 handlar om ett grodrums tillblivelse.
En kort presentation av mig samt trådlänkar hittar du här!
Film från senaste Groddagen 18 mars hittar du här!
- Simon
- SDS-medlem

- Inlägg: 1547
- Blev medlem: 31 aug 2008, 21:20
- Började med grodor år: 1996
- Ort: Uppsala
Re: Höstens groddag
Jag ser redan fram emot det jättemycket!
Hulteke skrev:
"I mina terrarier råder helt enkelt flower-power"
"I mina terrarier råder helt enkelt flower-power"
Re: Höstens groddag
Kommer Wouter dit och säljer grodor?
Thomas
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker....
Bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli okunnig.
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker....
Bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli okunnig.
- FrankD
- Styrelse

- Inlägg: 4801
- Blev medlem: 01 feb 2008, 22:31
- Började med grodor år: 2007
- Ort: Umeå
- Kontakt:
Re: Höstens groddag
Såvitt jag vet är det hans plan.
-
RicardH
- SDS-medlem

- Inlägg: 7208
- Blev medlem: 23 mar 2008, 23:01
- Började med grodor år: 2001
- Ort: Gränna, Sweden
- Kontakt:
Re: Höstens groddag
Vilken höjdare!
______________________________________________________________________________
Medlem i NDS/SDS sedan 1991, (ordförande 2009-2014, 2021-2023)
Hulteke 2.0 handlar om ett grodrums tillblivelse.
En kort presentation av mig samt trådlänkar hittar du här!
Film från senaste Groddagen 18 mars hittar du här!
-
jonas_r
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 36
- Blev medlem: 09 maj 2009, 11:08
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Stenungsund
Re: Höstens groddag
Jag hoppas att Wouter kommer bli ett stående inslag på Groddagarna. Har nämligen inte plats för fler terrarier nu men sommaren nästa år blir det tillökning.
Mycket trevligt att groddagen blir i Göteborg, lagom avstånd för mig.
Mycket trevligt att groddagen blir i Göteborg, lagom avstånd för mig.
Jonas R