Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Ojoj, de blir fler och fler
- PittoresktMangel
- SDS-medlem

- Inlägg: 1239
- Blev medlem: 17 dec 2008, 18:42
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Bro
Ojoj, de blir fler och fler
Hejsan hoppsan så här på onsdagskvällen.
Titta vad som precis landade i mitt terrarierum: Så kan det gå! Så nu får ni säkert se nya terrariebyggarprojekt inom en snar framtid. Vad som ska bo i burkarna? Pilgift såklart. Vilka arter vet jag dock inte ännu. Men jag hade ungefär tänkt mig Ameerega sp, R. imitator spp, O. pumilio spp, och yttligare någon art.
Mvh, Ludvig.
Titta vad som precis landade i mitt terrarierum: Så kan det gå! Så nu får ni säkert se nya terrariebyggarprojekt inom en snar framtid. Vad som ska bo i burkarna? Pilgift såklart. Vilka arter vet jag dock inte ännu. Men jag hade ungefär tänkt mig Ameerega sp, R. imitator spp, O. pumilio spp, och yttligare någon art.
Mvh, Ludvig.
Grodor och huggormar
- Simon
- SDS-medlem

- Inlägg: 1547
- Blev medlem: 31 aug 2008, 21:20
- Började med grodor år: 1996
- Ort: Uppsala
Re: Ojoj, de blir fler och fler
Haha, tänk om din mamma hade vetat för ett år sedan!!
Vad har du för Ameerega-art i åtanke?
Vad har du för Ameerega-art i åtanke?
Hulteke skrev:
"I mina terrarier råder helt enkelt flower-power"
"I mina terrarier råder helt enkelt flower-power"
- PittoresktMangel
- SDS-medlem

- Inlägg: 1239
- Blev medlem: 17 dec 2008, 18:42
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Bro
Re: Ojoj, de blir fler och fler
Haha, ja Simon.
Jag hade tänkt mig hahneli, picta eller trivitattus.
Mvh, Ludvig.
Jag hade tänkt mig hahneli, picta eller trivitattus.
Mvh, Ludvig.
Grodor och huggormar
Re: Ojoj, de blir fler och fler
Mkt trevligt med nya burkar! 
Om du ska till hamm eller så vet jag en som säljer en avelsgrupp hanheli (1.2)...
MVH
David
Om du ska till hamm eller så vet jag en som säljer en avelsgrupp hanheli (1.2)...
MVH
David
- PittoresktMangel
- SDS-medlem

- Inlägg: 1239
- Blev medlem: 17 dec 2008, 18:42
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Bro
Re: Ojoj, de blir fler och fler
Nu är en bakgrund byggd. Det är bara att börja gissa av vad.
Mvh, Ludvig.
Mvh, Ludvig.
Grodor och huggormar
-
RicardH
- SDS-medlem

- Inlägg: 7208
- Blev medlem: 23 mar 2008, 23:01
- Började med grodor år: 2001
- Ort: Gränna, Sweden
- Kontakt:
Re: Ojoj, de blir fler och fler
Jag gissar på torv.
______________________________________________________________________________
Medlem i NDS/SDS sedan 1991, (ordförande 2009-2014, 2021-2023)
Hulteke 2.0 handlar om ett grodrums tillblivelse.
En kort presentation av mig samt trådlänkar hittar du här!
Film från senaste Groddagen 18 mars hittar du här!
- PontusS
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 273
- Blev medlem: 03 dec 2008, 20:23
- Började med grodor år: 2009
- Ort: Ulricehamn
Re: Ojoj, de blir fler och fler
kattsand+torv=lera
- PittoresktMangel
- SDS-medlem

- Inlägg: 1239
- Blev medlem: 17 dec 2008, 18:42
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Bro
Re: Ojoj, de blir fler och fler
Fel, fel och fel!
Rätt svar belönas med en bild.
Rätt svar belönas med en bild.
Grodor och huggormar
- PontusS
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 273
- Blev medlem: 03 dec 2008, 20:23
- Började med grodor år: 2009
- Ort: Ulricehamn
Re: Ojoj, de blir fler och fler
fogskum+silikon+torv eller kork kankse ??