Hei. Er det noen som har erfaring med bestillinger fra bensj å når det gjelder forskudsbetaling??
Mvh Jan
Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Bens jungle.de
- RogerL
- SDS-medlem

- Inlägg: 841
- Blev medlem: 05 mar 2011, 20:50
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Uppsala
Bens jungle.de
Ja, inga problem. /Roger
Re: Bens jungle.de
Det er godt å høre regner du bare ut hvor mye det blir i svenske å setter det bare inn på konto til han??
Mvh Jan
Mvh Jan
- RogerL
- SDS-medlem

- Inlägg: 841
- Blev medlem: 05 mar 2011, 20:50
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Uppsala
Bens jungle.de
Jeg kan ikke riktigt huske hvordan jeg gjorde. Hvis jeg kan huske rtt så tror jeg att jeg fick ett mail med vad jeg skulle betala. Roger
