Sida 1 av 2
Vi kommer till groddagen 29 oktober
Postat: 14 sep 2011, 16:08
av BengtO
Alltid kul att veta lite i förväg vilka som kommer och om ni har nåt intressant att sälja eller söker något. Så jag börjar.
Kommer alltså.
Har med mig följande till salu:
D.auratus Costa Rica 350kr/st
D.auratus Camoflage 350kr/st
D.leucomelas 350kr/st
R.ventrimaculata Franska Guayana 300kr/st
R.imitator Cainarachi/Nominat 450kr/st
R.imitator Varadero 600kr/st
+ diverse växter
På groddagen sänker jag priset med 50kr på alla grodor!
I övrigt kan jag ta med ärtbladlöss, men då vill jag veta i förväg om nån är intresserad.
Själv vill jag gärna få tag i mer R.vanzolinii och andra Ranitomeya arter som jag inte har.
/BengtO
Re: Vi kommer till groddagen 29 oktober
Postat: 14 sep 2011, 16:24
av RicardH
Jag kommer!
Sökes: R. vanzolinii, R. reticulatus, R. uakarii, R. benedicta
Finnes: glatt humör!
Edit: kompletterade sökes-listan.
Re: Vi kommer till groddagen 29 oktober
Postat: 14 sep 2011, 17:30
av Anton666
Jag kommer.
Vet ju aldrig om det blir förhinder hehe.
Finns mycket som kan hända på väg till Stockholm.
Intreserad:
utav exo terra terraier. Även använda Epiweb som ligger och dammar. Så säg till så köper jag era Gambia epi web tillbehör.
(LxDxH)
30x30x30-45
45x45x45-60
Växter av olika slag. Gärna växter som ej blir för stora. (men det köper jag gärna innan med.
Så det går bra att höra av sig innan så kan man skicka grejer.)
Djur tycker jag med är utav intresse.
Men ej några specifika just nu.
Tar med: .....
Re: Vi kommer till groddagen 29 oktober
Postat: 15 sep 2011, 09:15
av tegnér
Jag dyker upp och är intresserad av ärtbladlöss och växtlighet. Har två lianer till billig slant om någon vill ha.
Re: Vi kommer till groddagen 29 oktober
Postat: 15 sep 2011, 11:33
av jsl
Jag kommer!
Sökes: Terribilis orange, galactonotus orange 100%, hona av R.imitator Huallaga sp. 3
Finnes: Azureus, R.imitator Huallaga sp. 3, Daggecko (Phelsuma klemmeri) MH-ramper av flera slag,gamla exoterra frigolitbakgrunder
Re: Vi kommer till groddagen 29 oktober
Postat: 15 sep 2011, 11:37
av davidkjH
Jag dyker upp. Söker hoppstjärtar, helst inte bara nystartade kulturer, utan även ett par med riktigt mkt hoppstjärtar i! Annars hoppas jag på skönt mingel och sanslöst nördiga diskussioner dagen lång.
Vi ses!
Vi kommer till groddagen 29 oktober
Postat: 15 sep 2011, 11:48
av RogerL
Jag kommer och söker hona Mantella aurantiaca, hona Dendrobates tinctorius Frans Guyana, vuxen hane azaureus tinctorius, daggeckos , växter och belysningsramper. LED kanske? Resten kommer nog Wouter med

Roger i Uppsala
Re: Vi kommer till groddagen 29 oktober
Postat: 15 sep 2011, 17:03
av niake
Jag söker efter en hane D.auratus Costa Rica om ingen har så har jag 2 st D.auratus Costa Rica honor till salu..
Re: Vi kommer till groddagen 29 oktober
Postat: 15 sep 2011, 20:03
av MickeB
Jag (Micke Boqvist) och grabben (David) kommer. Är det någon som har en Azureushane över så är jag intresserad.
MVH Micke
Re: Vi kommer till groddagen 29 oktober
Postat: 16 sep 2011, 01:05
av mercanshusse
Jag och frugan komer att dyka upp. Kommer nog ha några Oophaga pumilio "nancy" Med oss!