Testar funktionalitet med ite text i rutan för meddelanden vi kan lägga ut ovanför forumet.

Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384

Mackans burkar

Presentera ditt terrarium här!
Användarvisningsbild
MarcusL
Styrelse
Styrelse
Inlägg: 905
Blev medlem: 16 okt 2010, 17:13
Började med grodor år: 2010
Ort: Vänersborg

Re: Sv: Mackans burkar

Inlägg av MarcusL »

Det är en del variaton i mönster och färg på ungarna.

Bild

Bild

Bild

Bild
BengtO
Styrelse
Styrelse
Inlägg: 1840
Blev medlem: 01 feb 2008, 13:03
Började med grodor år: 1986
Ort: Stockholm

Re: Mackans burkar

Inlägg av BengtO »

Vill ha!!
MattiasS
Tidigare SDS-medlem
Tidigare SDS-medlem
Inlägg: 787
Blev medlem: 20 nov 2010, 18:52
Började med grodor år: 2011
Ort: Lima

Re: Sv: Mackans burkar

Inlägg av MattiasS »

Är det från UE som föräldrarna kommer ifrån? jäkligt snygga är dom.

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
HåkanP
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 879
Blev medlem: 21 jul 2010, 21:42
Började med grodor år: 2010
Ort: Kallhäll

Re: Mackans burkar

Inlägg av HåkanP »

BengtO skrev:Vill ha!!

Bild

;)
"Time flies like an arrow
Fruit flies like bananas"
Användarvisningsbild
LarsH
Inlägg: 1274
Blev medlem: 14 mar 2008, 17:11
Började med grodor år: 2008
Ort: Rosersberg

Re: Mackans burkar

Inlägg av LarsH »

HåkanP skrev:
BengtO skrev:Vill ha!!

Bild

;)
Klockren!!! lol :D
"Först tänka, sedan prova, sedan göra jag om!"
Användarvisningsbild
MarcusL
Styrelse
Styrelse
Inlägg: 905
Blev medlem: 16 okt 2010, 17:13
Började med grodor år: 2010
Ort: Vänersborg

Re: Sv: Mackans burkar

Inlägg av MarcusL »

LarsH skrev:
HåkanP skrev:
BengtO skrev:Vill ha!!

Bild

;)
Klockren!!! lol :D
Hahaha min nya favorit batman slapping robin!

Bengt: du vet ju vad jag vill ha så vi kan byta.

Mattias: ja dom är från UE fick dom på groddagen i Uppsala förra året. Väldigt nöjd. :)
MattiasS
Tidigare SDS-medlem
Tidigare SDS-medlem
Inlägg: 787
Blev medlem: 20 nov 2010, 18:52
Började med grodor år: 2011
Ort: Lima

Re: Mackans burkar

Inlägg av MattiasS »

haha den var bra! :D
Då får jag hoppas jag får lika bra/vackra föräldrar från Ue nu på groddagen.
Användarvisningsbild
MarcusL
Styrelse
Styrelse
Inlägg: 905
Blev medlem: 16 okt 2010, 17:13
Började med grodor år: 2010
Ort: Vänersborg

Re: Sv: Mackans burkar

Inlägg av MarcusL »

Bra sliten efter resan till Hamm men riktigt nöjd är jag. Tack till er som va med.

Bild
Användarvisningsbild
mats_wikstrom
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 401
Blev medlem: 30 jun 2011, 08:18
Började med grodor år: 2004
Ort: Helsingfors

Re: Mackans burkar

Inlägg av mats_wikstrom »

Oj vad fin :)
Finnw
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 880
Blev medlem: 13 feb 2012, 04:40
Började med grodor år: 2012
Ort: Bollebygd

Re: Mackans burkar

Inlägg av Finnw »

Den var lika liten som min citronellas bajskorv ;) :lol: :lol:
Fd Parachanna.
Skriv svar

Återgå till "Medlemmarnas djur och terrarium"