Re: Ängsplankton
Postat: 29 maj 2018, 08:28
Igår va jag ute i stadsparken och håvade lite gott till de små 


Terribilis blev som vanligt helt galna. Klippte både en hel fjäril och en harkrank. Samt massa flugor och annat gott. Men rödmyrorna fick va

Mysteriosus fick hålla sig till lite mindre kryp.

Är dedär verkligen ett yngel på ryggen? Inget grodyngel iallafall


Terribilis blev som vanligt helt galna. Klippte både en hel fjäril och en harkrank. Samt massa flugor och annat gott. Men rödmyrorna fick va

Mysteriosus fick hålla sig till lite mindre kryp.

Är dedär verkligen ett yngel på ryggen? Inget grodyngel iallafall