Testar funktionalitet med ite text i rutan för meddelanden vi kan lägga ut ovanför forumet.

Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384

Svenska amfibier

Frågor och diskussioner om andra slags groddjur.
Jonny
Tidigare SDS-medlem
Tidigare SDS-medlem
Inlägg: 113
Blev medlem: 08 aug 2011, 08:53
Började med grodor år: 2009
Ort: Ludvika

Re: Svenska amfibier

Inlägg av Jonny »

FrankD skrev:Även här har nu de första paddorna kommit fram och gör sig redo för att leka medan det fortfarande finns isrester på sjön bredvid.

Vilka härliga bilder! Fantastiska färger!


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Användarvisningsbild
Cloud
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 335
Blev medlem: 19 mar 2015, 20:32
Började med grodor år: 1996
Ort: Uppsala

Re: Svenska amfibier

Inlägg av Cloud »

Wow, vilka bilder.
Har även:
1.0.0 Furcifer pardalis 'Nosy Faly'
1.1.0 Phelsuma quadriocellata
Skriv svar

Återgå till "Andra grodor"