Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Vad står i blom?
-
BengtO
- Styrelse

- Inlägg: 1840
- Blev medlem: 01 feb 2008, 13:03
- Började med grodor år: 1986
- Ort: Stockholm
Re: Vad står i blom?
Den var tuff, men så gillar jag ju allt smått
- FrankD
- Styrelse

- Inlägg: 4801
- Blev medlem: 01 feb 2008, 22:31
- Började med grodor år: 2007
- Ort: Umeå
- Kontakt:
Re: Vad står i blom?
Två stycken, varav en premiär och en vanlig men också snygg.
Frank – min pilgiftsida – fler fotografier
- Cloud
- SDS-medlem

- Inlägg: 335
- Blev medlem: 19 mar 2015, 20:32
- Började med grodor år: 1996
- Ort: Uppsala
Re: Vad står i blom?
Åh vad intressant. Draculan blommar i vanlig vivarium-temperatur? Ingen särskild nattsänkning?
Har även:
1.0.0 Furcifer pardalis 'Nosy Faly'
1.1.0 Phelsuma quadriocellata
1.0.0 Furcifer pardalis 'Nosy Faly'
1.1.0 Phelsuma quadriocellata
- FrankD
- Styrelse

- Inlägg: 4801
- Blev medlem: 01 feb 2008, 22:31
- Började med grodor år: 2007
- Ort: Umeå
- Kontakt:
- classemann
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 245
- Blev medlem: 10 apr 2017, 17:08
- Började med grodor år: 2017
- Ort: Borås
Re: Vad står i blom?
En annan orchidé som behagar blomma efter ha varit mer eller mindre död.
- classemann
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 245
- Blev medlem: 10 apr 2017, 17:08
- Började med grodor år: 2017
- Ort: Borås
Re: Vad står i blom?
Ännu en blomma.......
- classemann
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 245
- Blev medlem: 10 apr 2017, 17:08
- Började med grodor år: 2017
- Ort: Borås
- FrankD
- Styrelse

- Inlägg: 4801
- Blev medlem: 01 feb 2008, 22:31
- Började med grodor år: 2007
- Ort: Umeå
- Kontakt:
Re: Vad står i blom?
Classemann skrev: ↑17 apr 2018, 20:35Säger Frank och verkar lika sur som han är på sin Avatar, hahahahahahahahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
Frank – min pilgiftsida – fler fotografier
- classemann
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 245
- Blev medlem: 10 apr 2017, 17:08
- Började med grodor år: 2017
- Ort: Borås
Re: Vad står i blom?
FrankD skrev: ↑17 apr 2018, 21:26Classemann skrev: ↑17 apr 2018, 20:35Säger Frank och verkar lika sur som han är på sin Avatar, hahahahahahahahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
Visst var jag en glad pojke när jag var liten?
-
BengtO
- Styrelse

- Inlägg: 1840
- Blev medlem: 01 feb 2008, 13:03
- Började med grodor år: 1986
- Ort: Stockholm
Re: Vad står i blom?
Fuskar lite med nåt som inte blommar i mina terrarier. Men rätt ok ändå...