
Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Vad står i blom?
Re: Vad står i blom?
Ett år sedan sist. Phalaenopsis fasciata is back!


- Cloud
- SDS-medlem

- Inlägg: 335
- Blev medlem: 19 mar 2015, 20:32
- Började med grodor år: 1996
- Ort: Uppsala
Re: Vad står i blom?
Älskar den arten, har också en som har en blomstängel på g. 
Har även:
1.0.0 Furcifer pardalis 'Nosy Faly'
1.1.0 Phelsuma quadriocellata
1.0.0 Furcifer pardalis 'Nosy Faly'
1.1.0 Phelsuma quadriocellata
- classemann
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 245
- Blev medlem: 10 apr 2017, 17:08
- Började med grodor år: 2017
- Ort: Borås
Re: Vad står i blom?
Begonia thelmae
- FrankD
- Styrelse

- Inlägg: 4801
- Blev medlem: 01 feb 2008, 22:31
- Började med grodor år: 2007
- Ort: Umeå
- Kontakt:
Re: Vad står i blom?
... och Begonia elaeagnifolia 'Schulzei'. Den har ju visats många gånger, men är alltid fin igen, tycker jag.
Frank – min pilgiftsida – fler fotografier
- classemann
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 245
- Blev medlem: 10 apr 2017, 17:08
- Började med grodor år: 2017
- Ort: Borås
Re: Vad står i blom?
Impatiens repens
- FrankD
- Styrelse

- Inlägg: 4801
- Blev medlem: 01 feb 2008, 22:31
- Började med grodor år: 2007
- Ort: Umeå
- Kontakt:
Re: Vad står i blom?

Sinningia pusilla levererar höstmys inne i terrariet