Testar funktionalitet med ite text i rutan för meddelanden vi kan lägga ut ovanför forumet.

Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384

Ben´s Rainforest Background Modellier Torf

Terrariets utformning, teknik, ljus, värme, ventilation osv...
Användarvisningsbild
LarsH
Inlägg: 1274
Blev medlem: 14 mar 2008, 17:11
Började med grodor år: 2008
Ort: Rosersberg

Re: Ben´s Rainforest Background Modellier Torf

Inlägg av LarsH »

Ska fixa det!
"Först tänka, sedan prova, sedan göra jag om!"
per08
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 312
Blev medlem: 11 jan 2010, 19:09
Började med grodor år: 2008
Ort: Oxelösund

Re: Ben´s Rainforest Background Modellier Torf

Inlägg av per08 »

Hej LarsH,
Det vore som sagt schysst med en helbild på din burk.

MvH Per
Användarvisningsbild
LarsH
Inlägg: 1274
Blev medlem: 14 mar 2008, 17:11
Började med grodor år: 2008
Ort: Rosersberg

Re: Ben´s Rainforest Background Modellier Torf

Inlägg av LarsH »

Kan detta va nått?
Paddornas_Small.JPG
"Först tänka, sedan prova, sedan göra jag om!"
per08
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 312
Blev medlem: 11 jan 2010, 19:09
Började med grodor år: 2008
Ort: Oxelösund

Re: Ben´s Rainforest Background Modellier Torf

Inlägg av per08 »

Fy f-n vad snyggt.
Användarvisningsbild
Von Seth
Tidigare SDS-medlem
Tidigare SDS-medlem
Inlägg: 574
Blev medlem: 01 jun 2008, 19:55
Började med grodor år: 2003
Ort: Malmö

Re: Ben´s Rainforest Background Modellier Torf

Inlägg av Von Seth »

*köper 4 nya terrarium* Här ska det provas!
Är Varnad Nybörjare
Skriv svar

Återgå till "Terrarium och teknik"