Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Ben´s Rainforest Background Modellier Torf
Re: Ben´s Rainforest Background Modellier Torf
Ska fixa det!
"Först tänka, sedan prova, sedan göra jag om!"
-
per08
- SDS-medlem

- Inlägg: 312
- Blev medlem: 11 jan 2010, 19:09
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Oxelösund
Re: Ben´s Rainforest Background Modellier Torf
Hej LarsH,
Det vore som sagt schysst med en helbild på din burk.
MvH Per
Det vore som sagt schysst med en helbild på din burk.
MvH Per
Re: Ben´s Rainforest Background Modellier Torf
Kan detta va nått?
"Först tänka, sedan prova, sedan göra jag om!"
-
per08
- SDS-medlem

- Inlägg: 312
- Blev medlem: 11 jan 2010, 19:09
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Oxelösund
Re: Ben´s Rainforest Background Modellier Torf
Fy f-n vad snyggt.
- Von Seth
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 574
- Blev medlem: 01 jun 2008, 19:55
- Började med grodor år: 2003
- Ort: Malmö
Re: Ben´s Rainforest Background Modellier Torf
*köper 4 nya terrarium* Här ska det provas!
Är Varnad Nybörjare