Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
"Frog-a-day"
- classemann
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 245
- Blev medlem: 10 apr 2017, 17:08
- Började med grodor år: 2017
- Ort: Borås
Re: "Frog-a-day"
Du.........jag drar nu......!
-
Robman
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 10
- Blev medlem: 22 jun 2017, 07:15
- Började med grodor år: 2017
- Ort: Örebro
Re: "Frog-a-day"
Vad glor du på?!
Har nu haft två av dessa underbara varelser hemma i en månad och verkar som att dom hittar på nya underliga saker varje dag [emoji23]
Skickat från min D6503 via Tapatalk
Har nu haft två av dessa underbara varelser hemma i en månad och verkar som att dom hittar på nya underliga saker varje dag [emoji23]

Skickat från min D6503 via Tapatalk
- FrankD
- Styrelse

- Inlägg: 4801
- Blev medlem: 01 feb 2008, 22:31
- Började med grodor år: 2007
- Ort: Umeå
- Kontakt:
- FrankD
- Styrelse

- Inlägg: 4801
- Blev medlem: 01 feb 2008, 22:31
- Började med grodor år: 2007
- Ort: Umeå
- Kontakt:
Re: "Frog-a-day"
Spöklik groda passar väl bra på halloween? 
Skickat från min SM-G925F via Tapatalk

Skickat från min SM-G925F via Tapatalk
-
JakobM
- SDS-medlem

- Inlägg: 63
- Blev medlem: 12 apr 2015, 20:26
- Började med grodor år: 2015
- Ort: Huskvarna
Re: "Frog-a-day"
Helt hopplöst att få till bra bilder med min lilla kompaktkamera.
Men här har vi iallafall en 6-månaders Phyllobates Bicolor tillsammans med fostermamma.
Jag misstänker att fostermamman mobbade ihjäl den riktiga mamman
Ungen är precis på gränsen till att färglägga resten av kroppen gul.
Men här har vi iallafall en 6-månaders Phyllobates Bicolor tillsammans med fostermamma.
Jag misstänker att fostermamman mobbade ihjäl den riktiga mamman
Ungen är precis på gränsen till att färglägga resten av kroppen gul.
-
RicardH
- SDS-medlem

- Inlägg: 7208
- Blev medlem: 23 mar 2008, 23:01
- Började med grodor år: 2001
- Ort: Gränna, Sweden
- Kontakt:
Re: "Frog-a-day"
Spanarn! Stenkoll!

O. pumilio ’Blue Jeans’

O. pumilio ’Blue Jeans’
______________________________________________________________________________
Medlem i NDS/SDS sedan 1991, (ordförande 2009-2014, 2021-2023)
Hulteke 2.0 handlar om ett grodrums tillblivelse.
En kort presentation av mig samt trådlänkar hittar du här!
Film från senaste Groddagen 18 mars hittar du här!
- FrankD
- Styrelse

- Inlägg: 4801
- Blev medlem: 01 feb 2008, 22:31
- Började med grodor år: 2007
- Ort: Umeå
- Kontakt:
Re: "Frog-a-day"
Den verkar ha hittat sin plats i livet, Ricard. 
Mina castaneoticus drog sig tillbaka när jag kom med kameran för att ta en bättre bild, så det fick bli en gammal bekant istället. Misstänker att den arten allt eftersom har blivit ganska väl utbredd i Sverige.
Mina castaneoticus drog sig tillbaka när jag kom med kameran för att ta en bättre bild, så det fick bli en gammal bekant istället. Misstänker att den arten allt eftersom har blivit ganska väl utbredd i Sverige.
Frank – min pilgiftsida – fler fotografier
Re: "Frog-a-day"
Snygga grodor Ricard o Frank!

Herr och fru bastimentos
Skickat från min SM-G920F via Tapatalk

Herr och fru bastimentos
Skickat från min SM-G920F via Tapatalk