Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Adams grodor
Re: Adams grodor
Kan man spara alkotte vatten på flaska ?
- FrankD
- Styrelse

- Inlägg: 4801
- Blev medlem: 01 feb 2008, 22:31
- Började med grodor år: 2007
- Ort: Umeå
- Kontakt:
Re: Adams grodor
Ja, det kan man. Inte oändligt länge förstås, men under en rätt lång tid ändå.
Frank – min pilgiftsida – fler fotografier
Re: Adams grodor
Tack Frank!
Re: Adams grodor
Min nuvarande hylla är ju full?!
Så igår byggde jag en bänk/hylla och idag hämtar jag terrarium!

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Så igår byggde jag en bänk/hylla och idag hämtar jag terrarium!

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Re: Adams grodor
Helt rätt sätt att hantera det "problemet"! 
Vilka mått blir det?
Vilka mått blir det?
Re: Adams grodor
2st har måtten 40x40x40 och dom andra 2 40x40x50
Från en gammal sds medlem som lagt ner hobbyn. Fredrik.
Hyllan fick lite bets o sen göms den längst in i en skrubb då min fru inte vill se fler terrarier haha

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Från en gammal sds medlem som lagt ner hobbyn. Fredrik.
Hyllan fick lite bets o sen göms den längst in i en skrubb då min fru inte vill se fler terrarier haha

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
- Classeman´s fru
- SDS-medlem

- Inlägg: 5
- Blev medlem: 22 apr 2017, 18:34
- Började med grodor år: 2017
- Ort: Borås
Re: Adams grodor
Ojdå, är det så illa ?
Ett fint terrarium är ju som ett konstverk (en tavla) hur kan man inte gilla det ?
Ett fint terrarium är ju som ett konstverk (en tavla) hur kan man inte gilla det ?
Re: Adams grodor
Nej den fick lite bets för o piffas upp bara. den var inte färdig på bilden.

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk