Det blev en fantastisk dag helt enkelt! Start med fika och stor glädje när @JakobM äntligen fick sina först grodor.
Phyllobates bicolor från @LarsH !
Den förre ägaren lämnar fanan vidare.
Efter presentationer, berättelser och massor med information begav vi oss från min lägenhet och ut på stan för god lunch. Sedan gick Grodvandringen vidare!
Varför odlar Mikael orkidéer i kylen?
Cattleya maxima blommade som utlovat!
Vad bär dessa tre herrar på för hemliga små påsar??
Alla dessa frågor kommer få svar i en framtida artikel i Pilgiftaren!

Stort tack till alla som kom. Det var fantastiskt roligt att ha er på besök!