Testar funktionalitet med ite text i rutan för meddelanden vi kan lägga ut ovanför forumet.

Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384

O. pumilio "Rio Guarumo"

Presentera ditt terrarium här!
Användarvisningsbild
PittoresktMangel
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 1239
Blev medlem: 17 dec 2008, 18:42
Började med grodor år: 2008
Ort: Bro

O. pumilio "Rio Guarumo"

Inlägg av PittoresktMangel »

Fick två bra bilder på en av grodorna idag! Enjoy.
Bild
Bild
Grodor och huggormar
HåkanL
Inlägg: 18
Blev medlem: 04 okt 2014, 15:45
Började med grodor år: 2002

Re: O. pumilio "Rio Guarumo"

Inlägg av HåkanL »

Riktigt fina bilder!! :)
Användarvisningsbild
LarsH
Inlägg: 1274
Blev medlem: 14 mar 2008, 17:11
Började med grodor år: 2008
Ort: Rosersberg

Re: O. pumilio "Rio Guarumo"

Inlägg av LarsH »

Hur många har Du?
"Först tänka, sedan prova, sedan göra jag om!"
Användarvisningsbild
PittoresktMangel
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 1239
Blev medlem: 17 dec 2008, 18:42
Började med grodor år: 2008
Ort: Bro

Re: O. pumilio "Rio Guarumo"

Inlägg av PittoresktMangel »

Tre stycken har jag lyckats räkna till Lars!
Grodor och huggormar
Användarvisningsbild
PittoresktMangel
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 1239
Blev medlem: 17 dec 2008, 18:42
Började med grodor år: 2008
Ort: Bro

Re: O. pumilio "Rio Guarumo"

Inlägg av PittoresktMangel »

I stället för att starta en helt ny tråd så postar jag i den här.
Så här ser terrarierummet ut just nu.
Bild
Bild

Och en av mina unga R. i. intermedius.
Bild
Grodor och huggormar
Användarvisningsbild
Hoggaforfan
Inlägg: 13
Blev medlem: 22 okt 2014, 11:59
Började med grodor år: 2014
Ort: Karlshamn

Re: O. pumilio "Rio Guarumo"

Inlägg av Hoggaforfan »

Så snygga!
Skriv svar

Återgå till "Medlemmarnas djur och terrarium"