
Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Gissa art
- UllavL
- SDS-medlem

- Inlägg: 239
- Blev medlem: 18 apr 2010, 20:50
- Började med grodor år: 2013
- Ort: Solna
Re: Gissa art
Ingen aning, men fantastisk bild!
Re: Gissa art
Terribilis?
- MattiasP
- SDS-medlem

- Inlägg: 69
- Blev medlem: 03 aug 2012, 22:29
- Började med grodor år: 2012
- Ort: Furulund
Re: Gissa art
Azureus 
- FrankD
- Styrelse

- Inlägg: 4801
- Blev medlem: 01 feb 2008, 22:31
- Började med grodor år: 2007
- Ort: Umeå
- Kontakt:
Re: Gissa art
Nej. Terribilis har jag inte och mina azureus brukar inte klättra omkring på frontglaset. De är för tjocka. 
Frank – min pilgiftsida – fler fotografier
-
HåkanP
- SDS-medlem

- Inlägg: 879
- Blev medlem: 21 jul 2010, 21:42
- Började med grodor år: 2010
- Ort: Kallhäll
Re: Gissa art
Någon av dina Oophaga... Gissar på Escudo.
"Time flies like an arrow
Fruit flies like bananas"
Fruit flies like bananas"
- Jolo
- Ordförande

- Inlägg: 1006
- Blev medlem: 27 nov 2010, 12:57
- Började med grodor år: 2011
- Ort: Gotland
- Kontakt:
Re: Gissa art
Känns som höger bakfoten på en Oophaga så jag gissar på Escudo. 
Nu han Håkan före. Attans.
Nu han Håkan före. Attans.
/ Johan
- FrankD
- Styrelse

- Inlägg: 4801
- Blev medlem: 01 feb 2008, 22:31
- Började med grodor år: 2007
- Ort: Umeå
- Kontakt:
Re: Gissa art
Det gör inget. Han hade fel.Jolo skrev:Nu han Håkan före. Attans.
Frank – min pilgiftsida – fler fotografier
- FrankD
- Styrelse

- Inlägg: 4801
- Blev medlem: 01 feb 2008, 22:31
- Började med grodor år: 2007
- Ort: Umeå
- Kontakt:
Re: Gissa art
OK, nu löser jag det. R. amazonica Arena Blanca. 
Frank – min pilgiftsida – fler fotografier
- Jolo
- Ordförande

- Inlägg: 1006
- Blev medlem: 27 nov 2010, 12:57
- Började med grodor år: 2011
- Ort: Gotland
- Kontakt:
Re: Gissa art
Det var min andra gissning men jag ville ge nån annan chansen innan jag la en ny. 
Fin bild föresten.
Fin bild föresten.
/ Johan