Testar funktionalitet med ite text i rutan för meddelanden vi kan lägga ut ovanför forumet.

Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384

Mat brist

Frågor och diskussioner om föda och foder.
Coralkiller
Inlägg: 22
Blev medlem: 18 okt 2013, 23:00
Började med grodor år: 2009
Ort: Östergötland Norrköping

Mat brist

Inlägg av Coralkiller »

Hej skulle vara tacksam om nån i norrköpingstrakten kunde sälja lite foder till mina dendrobates auratus har försökt fånga foder ute men det blir svårare o svårare Med vänlig hälsning, Jerry
All for one! And more for me!
Coralkiller
Inlägg: 22
Blev medlem: 18 okt 2013, 23:00
Började med grodor år: 2009
Ort: Östergötland Norrköping

Re: Mat brist

Inlägg av Coralkiller »

Tack Thony du är en räddare i nöden [WINKING FACE]
All for one! And more for me!
Användarvisningsbild
Jolo
Ordförande
Ordförande
Inlägg: 1006
Blev medlem: 27 nov 2010, 12:57
Började med grodor år: 2011
Ort: Gotland
Kontakt:

Re: Mat brist

Inlägg av Jolo »

Helt suveränt att vi grodfolk hjälper varandra när vi har foderbrist.
Heder åt alla där ute.
/ Johan
Skriv svar

Återgå till "Föda och foder"