Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Mat brist
-
Coralkiller
- Inlägg: 22
- Blev medlem: 18 okt 2013, 23:00
- Började med grodor år: 2009
- Ort: Östergötland Norrköping
Mat brist
Hej skulle vara tacksam om nån i norrköpingstrakten kunde sälja lite foder till mina dendrobates auratus har försökt fånga foder ute men det blir svårare o svårare Med vänlig hälsning, Jerry
All for one! And more for me!
-
Coralkiller
- Inlägg: 22
- Blev medlem: 18 okt 2013, 23:00
- Började med grodor år: 2009
- Ort: Östergötland Norrköping
- Jolo
- Ordförande

- Inlägg: 1006
- Blev medlem: 27 nov 2010, 12:57
- Började med grodor år: 2011
- Ort: Gotland
- Kontakt:
Re: Mat brist
Helt suveränt att vi grodfolk hjälper varandra när vi har foderbrist.
Heder åt alla där ute.
Heder åt alla där ute.
/ Johan