Kikat lite på denna hobby för några år sedan. Var på skansen idag, och det fick mej att fundera igen. Risken finns att jag lägger ner min saltvattens hobby och testar pilgift.
Startar med frågan om det finns någon som har dessa djur/uppfödning i dalarna?
Mvh
Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
hallå *first timer*
Re: hallå *first timer*
Återkommer i presentation tråden när jag inte skriver på min telefon 
-
MickeK
- Styrelse

- Inlägg: 886
- Blev medlem: 30 jan 2008, 09:27
- Började med grodor år: 2004
- Ort: Fagersta
- Kontakt:
Re: hallå *first timer*
Jag finns en mil från dalarna. Det ska finnas folk i Ludvika, Falun och Lima som har grodor.
-
Jonny
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 113
- Blev medlem: 08 aug 2011, 08:53
- Började med grodor år: 2009
- Ort: Ludvika
Re: hallå *first timer*
Jag finns i Ludvika. Köpte några E. anthonyi av både Micke och Lars Ö för ett par år sedan och jag har några som jag kan avvara, 2 stycken som steg upp i förra veckan. Var i Dalarna bor du? Roligt med fler intresserade i länet, då vi är rejält utspridda.
Mvh Jonny
Mvh Jonny
-
MattiasS
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 787
- Blev medlem: 20 nov 2010, 18:52
- Började med grodor år: 2011
- Ort: Lima
Re: hallå *first timer*
Som sagt har en gäng arter bara kolla i grodinventeringen. Sen är ju vart i dalarna du bor bra att veta.
Re: hallå *first timer*
Bor i Ludvika. Kul Jonny, man kanske kan få kika förbi vid tillfälle?
Jag slår en kik Mattiass
Jag slår en kik Mattiass
-
Jonny
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 113
- Blev medlem: 08 aug 2011, 08:53
- Började med grodor år: 2009
- Ort: Ludvika
Re: hallå *first timer*
Ja absolut! Nu blir man ju nyfiken på vem du är 
Re: hallå *first timer*
Jonny skrev:Ja absolut! Nu blir man ju nyfiken på vem du är
Jag heter Louie. Bor vid Vasalunden