Någon som vet varför?
Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Ben's Jungle
-
Robert M
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 127
- Blev medlem: 19 jul 2012, 18:42
- Började med grodor år: 2012
- Ort: Göteborg
Ben's Jungle
Ben's Jungle websida ligger nere..
Någon som vet varför?
Någon som vet varför?
- Illustratören
- SDS-medlem

- Inlägg: 675
- Blev medlem: 04 feb 2008, 20:48
- Började med grodor år: 2011
- Ort: Uppsala
Re: Ben's Jungle
Ingen aning?
Beställde saker för en vecka sedan och då va den uppe å igång. Troligen en uppdatering bara.
Beställde saker för en vecka sedan och då va den uppe å igång. Troligen en uppdatering bara.
När man kan "allt" teoretiskt, är det bara att testa allt praktiskt. Sedan är det dags att göra allt rätt!
Re: Ben's Jungle
Nu är i alla fall sidan inte nere men man kommer inte från startsidan. Prova i stället tex http://www.bens-jungle.de/de/produkte.p ... =3&menu=13
- Froggyboy
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 447
- Blev medlem: 11 nov 2011, 08:47
- Började med grodor år: 2011
- Ort: Skoghall
- Kontakt:
Re: Ben's Jungle
Ben håller på att lansera en ny sida och webshop, bl.a. På flera olika språk och m andra betalningsmöjligheter. Kan vara därför det ligger nere.
/Mattias