Testar funktionalitet med ite text i rutan för meddelanden vi kan lägga ut ovanför forumet.

Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384

Ben's Jungle

Övriga diskussioner.
Robert M
Tidigare SDS-medlem
Tidigare SDS-medlem
Inlägg: 127
Blev medlem: 19 jul 2012, 18:42
Började med grodor år: 2012
Ort: Göteborg

Ben's Jungle

Inlägg av Robert M »

Ben's Jungle websida ligger nere.. :?

Någon som vet varför?
Användarvisningsbild
Illustratören
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 675
Blev medlem: 04 feb 2008, 20:48
Började med grodor år: 2011
Ort: Uppsala

Re: Ben's Jungle

Inlägg av Illustratören »

Ingen aning?
Beställde saker för en vecka sedan och då va den uppe å igång. Troligen en uppdatering bara.
När man kan "allt" teoretiskt, är det bara att testa allt praktiskt. Sedan är det dags att göra allt rätt!
Användarvisningsbild
jsl
Kassör
Kassör
Inlägg: 1663
Blev medlem: 07 aug 2008, 22:30
Började med grodor år: 2008
Ort: Umeå

Re: Ben's Jungle

Inlägg av jsl »

Nu är i alla fall sidan inte nere men man kommer inte från startsidan. Prova i stället tex http://www.bens-jungle.de/de/produkte.p ... =3&menu=13
Användarvisningsbild
Froggyboy
Tidigare SDS-medlem
Tidigare SDS-medlem
Inlägg: 447
Blev medlem: 11 nov 2011, 08:47
Började med grodor år: 2011
Ort: Skoghall
Kontakt:

Re: Ben's Jungle

Inlägg av Froggyboy »

Ben håller på att lansera en ny sida och webshop, bl.a. På flera olika språk och m andra betalningsmöjligheter. Kan vara därför det ligger nere.
/Mattias
Skriv svar

Återgå till "Övrigt"