Kom hem med ett par Bromelior, ett par Fittonia och en Ficus pumila
Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Kul grej.
-
Finnw
- SDS-medlem

- Inlägg: 880
- Blev medlem: 13 feb 2012, 04:40
- Började med grodor år: 2012
- Ort: Bollebygd
Kul grej.
Var ute och åkte i dag och smet in på två stycken zoo affärer, båda hade pilgiftsgrodor och den ena hade ganska mycket växter.
Kom hem med ett par Bromelior, ett par Fittonia och en Ficus pumila
Kom hem med ett par Bromelior, ett par Fittonia och en Ficus pumila
Fd Parachanna.
-
KennethN
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 19
- Blev medlem: 30 okt 2010, 15:24
- Började med grodor år: 2011
- Ort: Herrljunga
Re: Kul grej.
Vilken "smet" du in på mer än där jag träffade dig?
-
Finnw
- SDS-medlem

- Inlägg: 880
- Blev medlem: 13 feb 2012, 04:40
- Började med grodor år: 2012
- Ort: Bollebygd
Re: Kul grej.
Kungälv....Trevligt att träffas igen även om det var som hastigast.anubias skrev:Vilken "smet" du in på mer än där jag träffade dig?
Fd Parachanna.