Har ni sett att den Hollänska grodklubben, Dendrobatid Nederland ger ur två tidningar per år på engelska? Fick första numret igår, rätt ok.
/Bengt
Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Hollänsk grodtidning
- PittoresktMangel
- SDS-medlem

- Inlägg: 1239
- Blev medlem: 17 dec 2008, 18:42
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Bro
- PittoresktMangel
- SDS-medlem

- Inlägg: 1239
- Blev medlem: 17 dec 2008, 18:42
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Bro
- dendro46
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 103
- Blev medlem: 21 maj 2010, 21:34
- Började med grodor år: 1981
- Ort: Ejby, Fyn, Danmark
- Kontakt:
Re: Hollänsk grodtidning
Hej. Ni får den inte bara i Holland, også her: evagn@email.dk
Haelsninger, Vagn Hansen, Ejby, Danmark
Haelsninger, Vagn Hansen, Ejby, Danmark
-
jonas_r
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 36
- Blev medlem: 09 maj 2009, 11:08
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Stenungsund
Re: Hollänsk grodtidning
Hej,
någon annan än jag som beställt från www.webshop.dendrobatidae.org
och inte fått någon tidning? Beställde i maj, betalade men inte fått något än. Har försökt kontakta dem via mail men utan framgång.
/Jonas
någon annan än jag som beställt från www.webshop.dendrobatidae.org
och inte fått någon tidning? Beställde i maj, betalade men inte fått något än. Har försökt kontakta dem via mail men utan framgång.
/Jonas
Jonas R