Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Sökningen fann 2 träffar
- 12 maj 2017, 16:30
- Kategori: Medlemmarnas djur och terrarium
- Tråd: Mitt första terraruim
- Svar: 5
- Visningar: 6956
Re: Mitt första terraruim
Tackar japp det stämmer Tobias, avsågade vattenrör för att höja botten ca 7 cm. Det jag ångrar är att jag inte gjorde hål i botten för avrinning, men blir inte så mkt vatten där . får bli på nästa burk :) Har nu en hals från pet flaska för att med slang få ut vattnet vid behov. Motivationen är på för ...
- 12 maj 2017, 13:31
- Kategori: Medlemmarnas djur och terrarium
- Tråd: Mitt första terraruim
- Svar: 5
- Visningar: 6956
Mitt första terraruim
Hej alla grodd lovers.. Thommy heter jag och är från Säffle men bor i Karlstad sedan 10år, är en före detta salt nörd men har alltid varit intresserad av djur. Hade myror och gråsuggor inne när jag var yngre morsan var inte glad :D ,skaffade mitt terrarium i höstas (2016 ) exo-terra B60 x D45 x H60 f ...